
امروزه هوش مصنوعی دغدغه بسیار مهمی برای افرادی است که در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت می کنند و یکی از جایگاه های مورد نظر تولید محتوا می باشد. برخی از کارشناسان معتقدند که دلیل طراحی و ایجاد چت GPT سلب قدرت تفکر از مردم است. به همین دلیل امروزه نظرات مخالف و مثبت زیادی در این زمینه وجود دارد. ابزارهایی وجود دارند که می توانند محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص دهند. در زیر سعی خواهیم کرد ابزارهای مختلفی برای تشخیص متون ChatGPT معرفی کنیم.
در صورت تمایل می توانید مقاله ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا را مطالعه کنید.
Writer.COM Tools
اگر بخواهیم اولین ابزار تشخیص متن ChatGPT را معرفی کنیم، حتما باید به ابزار Writer.COM اشاره کنیم. این ابزار می تواند متون نوشته شده انسان را به خوبی تشخیص دهد.
اما باید بدانید که این ابزار در اولین تست های خود در مقایسه متون نوشته شده توسط انسان و هوش مصنوعی شکست خورد. سپس برنامه نویسان سعی کردند قدرت تشخیص این ابزار را برای تشخیص متون ChatGPT افزایش دهند و در نهایت این ابزار به ابزاری قابل قبول تبدیل شد.
ابزار نشت کپی
دومین ابزار برای تشخیص متون ChatGPT، Copyleaks است. این ابزار یکی از موفق ترین ابزارها در این زمینه است.
در یک آزمایش، این ابزار با سه محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ارائه شد و ابزار Copyleaks به درستی هر سه محتوای را به عنوان کار هوش مصنوعی شناسایی کرد. در ادامه متنی که توسط یک انسان نوشته شده بود ارائه شد و این ابزار به خوبی توانست این مشکل را تشخیص دهد. به همین دلیل است که ابزار Copyleaks امروزه به عنوان ابزاری برای شناسایی متون ChatGPT بسیار محبوب است.
ابزار Originality.ai
سومین ابزار تشخیص متن ChatGPT ابزار Originality.ai است. امروزه، کسانی که به دنبال ابزاری قابل اعتماد برای کشف محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی و چت GPT هستند، می توانند از این ابزار استفاده کنند. قدرت تحلیل این ابزار بسیار بالاست و می تواند مطالب نوشته شده توسط هوش مصنوعی را به خوبی تشخیص دهد. به همین دلیل، کسانی که نمی خواهند از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در سایت خود استفاده کنند، باید از این ابزار کشف محتوا استفاده کنند.
ابزار Contentatscale.ai
ابزار بعدی که به عنوان ابزار تشخیص متن ChatGPT استفاده می شود، ابزار Contentatscale.ai است. این ابزار قدرت زیادی در تشخیص متون نوشته شده توسط هوش مصنوعی دارد و می توانید از آن در فرآیند تولید محتوای خود استفاده کنید. البته در اینجا باید به یک موضوع مهم اشاره کنیم. این ابزار 100% قدرت تشخیص ندارد و ممکن است گاهی اوقات در تشخیص محتوای نوشته شده توسط انسان یا ربات اشتباه کند. به همین دلیل، برای یافتن متون ChatGPT نباید تنها اطلاعاتی را که از این ابزار به دست می آورید در نظر بگیرید، بهتر است روی موارد دیگر نیز تمرکز کنید.
ابزار GPTZero
اگر به دنبال یک ابزار تجزیه و تحلیل متن دقیق هستید، GPTZero یک گزینه عالی است. برخی از کارشناسان این ابزار را قوی ترین ابزار برای تشخیص متون ChatGPT می دانند. زیرا توانایی بسیار خوبی در تشخیص مطالب نوشته شده توسط ربات ها و چت GPT دارد و می تواند تجزیه و تحلیل دقیقی از متون نوشته شده ارائه دهد و این مشکل باعث می شود افراد محتوای مناسب را در سایت قرار دهند و بدانند که با استفاده از آنها می توانند دستاوردهای زیادی داشته باشند. بهبود این محتوا
ابزار طبقهبندی متن AI OpenAI
طبقهبندیکننده متن AI OpenAI یک ابزار تشخیص متن ChatGPT است. شرکت Open AI توسعه دهنده و سازنده چت GPT است و این سوال دارد که آیا می توان محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص داد؟ به همین دلیل این ابزار را منتشر کرد.
خبر بد این است که این ابزار قدرت بالایی در تشخیص محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی ندارد و به اشتباه تصور می کند که محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی توسط انسان نوشته شده است. البته باید بدانید که این ابزار در دست توسعه است و به زودی تمامی باگ های آن برطرف خواهد شد.
آیا گوگل متون نوشته شده توسط Chat JPT را مسدود می کند؟
اکنون ممکن است تعجب کنید که چرا مهم است که تشخیص دهنده متن ChatGPT را بشناسید. بعضی ها سوال می پرسند آیا متون چت GPT در گوگل مسدود شده است؟ احساسات و اخبار در مورد آن متناقض است و کارشناسان سئو به دنبال پاسخ مناسب برای آن هستند.
بهتر است بدانید که بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گوگل، استفاده از متون چت GPT، اگر بتواند به بهبود تجربه کاربری کمک کند، مشکلی وجود ندارد و افراد می توانند از آن استفاده کنند. اما موضوع به این سادگی نیست و افراد و کارشناسان سئو باید از جنبه های مختلف به این موضوع نگاه کنند و آن را به دقت تحلیل کنند.
اخبار جعلی و جعلی مشکل ساز هستند!
یکی از مواردی که هنگام استفاده از متون چت GPT باید در نظر گرفت، اخبار نادرست و جعلی است که توسط هوش مصنوعی تولید می شود. بهتر است بدانید تمامی اطلاعات تولید شده توسط این ابزار قابل اعتماد نیستند و همین نگرانی وجود دارد که اطلاعات نادرست و غیر قابل اعتماد در اینترنت منتشر شود. با توجه به این موارد کارشناسان سئو و مدیران سایت باید با ابزار تشخیص متن ChatGPT آشنا بوده و متون نوشته شده توسط این ابزار را شناسایی کنند. سپس باید به چیزهای دیگری فکر کنند و پس از اعمال تغییرات، مطالب در وب منتشر شود.
اطلاعات واقعی
یکی از مواردی که باعث می شود افراد و کارشناسان سئو از ابزار تشخیص متن ChatGPT برای بررسی متون بیشتر استفاده کنند، به روز رسانی اطلاعات متون با هوش مصنوعی است. به عنوان مثال، در یک آزمایش واقعی، نام یکی از لوازم جانبی چت موبایل را JPT گذاشتیم و از آن خواستیم اطلاعات مربوط به آن دستگاه را در اختیار ما قرار دهد. پس از بررسی محتوا متوجه شدیم که اطلاعات ارائه شده توسط هوش مصنوعی قابل اعتماد نیست و قسمت هایی از آن اشتباه است. البته همه مطالب اشتباه نبود و فقط برخی از قسمت های آن قابل اعتماد نبود.
بومی سازی اطلاعات
موضوع دیگری که کارشناسان سئو را به فکر استفاده از ابزارهای تشخیص متن ChatGPT انداخت، محلی سازی اطلاعات است. بهتر است بدانید که چت GPT در نمونه های فارسی خوب کار نمی کند. اگر متون چت JPT را بخوانید متوجه خواهید شد که این متون دارای رگه هایی از ترجمه هستند و ممکن است کاربر هنگام خواندن آنها احساس بدی داشته باشد. به دلیل این مشکل، محتوای ساخته شده به زبان فارسی باید بومی سازی شده و یک نفر بر ویرایش آن نظارت داشته باشد.
مشاهده مطالب از منابع انسانی
همانطور که در بالا ذکر شد، کارشناسان سئو باید از ابزارهای مختلف تشخیص متن ChatGPT، تشخیص محتوای هوش مصنوعی و سپس محلی سازی استفاده کنند. اگر محتوای منابع انسانی بررسی نشود، ممکن است محتوایی در وب پست شده باشد که کاربران نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. این مشکل باعث افزایش نارضایتی کاربران می شود و در نتیجه می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. هوش مصنوعی هنوز به سطحی نرسیده که بتواند به طور کامل جایگزین هوش انسانی شود.
هوش مصنوعی، واقعیتی که نمی توان نادیده گرفت!
در اینجا باید به یک موضوع بسیار مهم اشاره کنیم. هرگز نباید از ابزارهای مختلف تشخیص متن ChatGPT غافل شوید. زیرا هوش مصنوعی یک واقعیت رو به رشد است و در چند دهه اخیر در مورد آن بسیار صحبت شده است. در آینده، هوش مصنوعی بسیاری از وظایف را بر عهده خواهد گرفت و شاید حتی برای انسان ها فکر کند. البته باید بدانید که هنوز برای تصمیم گیری در این زمینه زود است و همه چیز را باید در آینده دید. به همین دلیل، متخصصان سئو باید برای تغییرات بزرگی که هوش مصنوعی ایجاد خواهد کرد، آماده شوند.
آیا تولید محتوا در خطر است؟
یکی از سوالاتی که در این زمینه وجود دارد این است که آیا هوش مصنوعی کار تولید محتوا را تهدید می کند؟ بهتر است بدانید که ظهور ابزارهای مختلف تشخیص متن ChatGPT نشان می دهد که کار تولید محتوا از بین نمی رود، بلکه تنها چیزی که در این بین می تواند اتفاق بیفتد تغییر در نحوه عملکرد است. شاید شما به عنوان یک تولید کننده محتوا نیازی به صرف ساعت ها برای تولید محتوا نداشته باشید. بلکه می توانید محتوا را از هوش مصنوعی دریافت کرده و سپس صحت اطلاعات را تایید کرده و در نهایت آن را بومی سازی کنید تا رضایت کاربران خود را افزایش دهید.
آخرین کلمه
تا کنون سعی شده است اطلاعات کاملی در مورد ابزارهای مختلف تشخیص متون ChatGPT در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می بینید، امروزه ابزارهای مختلفی وجود دارد که به شما در تشخیص متون هوش مصنوعی کمک می کند. متون هوش مصنوعی باید از نظر محتوای اطلاعاتی بررسی شوند و سپس بر اساس نیاز کاربران بومی سازی شوند. سپس می توانید از معتبر بودن این متون مطمئن باشید و قرار دادن آنها در سایت به پیشرفت شما کمک می کند.
پست ابزار تشخیص متن ChatGPT اولین بار در Server.ir | نگرش جهانی، میزبانی ایرانی.