منو سایت

ارسال تیکت پشتیبانی به مبین هاست

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
مدیریت کاربران MySQL

نحوه ارسال بلیط

در این ویدیو نحوه ارسال بلیط مبین هاست را به طور کامل توضیح دادیم.

چرا ارسال بلیط بهتر از تماس تلفنی است؟

چون در این صورت درخواست کتبی شما را داریم و رسیدگی به موردی که در تیکت ذکر کردید برای ما راحتتر است. در حالی که انجام برخی درخواست ها و تغییرات تنها با تایید نماینده رسمی شرکت یا صاحب اصلی حساب امکان پذیر است. سپس ابتدا بررسی کنید و در صورت نیاز به تماس تلفنی، شماره و شماره بلیط مشتری را به کارشناس مربوطه اعلام کنید. اگر نمی دانید شماره مشتری را از کجا پیدا کنید اینجا کلیک.

 

چگونه یک تیکت پشتیبانی ارسال کنم؟

برای این کار کافی است وارد قسمت کاربری شوید و روی ارسال بلیط کلیک کنید.

در صفحه جدید با توجه به مشکل خود واحد مناسب را انتخاب کنید:

  • انتخاب واحد پشتیبانی فنی برای حل مشکلات فنی و پایداری سرویس، سرویس را پیکربندی و پیکربندی کنید
  • انتخاب حراجی جهت مشاوره قبل از خرید، تمدید یا ارتقاء سرویس یا درخواست فاکتور اولیه
  • واحد مالی برای امور مالی و حسابداری درخواست فاکتور رسمی، مغایرت در پرداخت ها و تایید سپرده
  • اگر یکی از واحدهای بالا را علامت زده اید و فکر می کنید که نوع پاسخ پاسخگوی نیاز شما نیست و درخواست شما نیاز به بررسی بیشتر دارد، رای مشتری بلیط. اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید از این قسمت استفاده کنید.

 

نکات نوشتن بلیط

در صورتی که کارشناسان ما برای رفع مشکل نیاز به ورود به پنل کاربری شما دارند و رمز عبور خود را تغییر داده اید، لطفا پنل را با اطلاعات دسترسی برای همکاران ما در تیکت اطلاعات جدید ارسال نمایید. علاوه بر این، در صورت دریافت خطا در حین استفاده از سرویس، نوع خطا یا تصویر خطا را برای آنها ارسال کنید.

نکته مهم: اگر بیش از یک سرویس پیش روی ما دارید، در هنگام ارسال بلیط مشخص کنید که بلیط شما متعلق به کدام سرویس است.

 

نشریه ارسال تیکت پشتیبانی مبین هاست برای اولین بار در هاست مبین پدیدار شد.