مصاحبه با لیزا سیکارد الهام بخش شکوفایی

مصاحبه با لیزا سیکارد الهام بخش شکوفایی

سلام به همه و به قسمت دیگری از NOCvoiz خوش آمدید. در مصاحبه امروز ما بازاریابی دیجیتال، وبلاگ نویس، اینفلوئنسر و کارآفرین را معرفی می کنیم. بنیانگذار «Inspire to Thrive» و نویسنده «How to Twitter and Thrive on Twitter». او به بسیاری از شرکت ها در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا کمک کرده است. بنابراین، بیایید مصاحبه را شروع کنیم و در مورد تجربه و نکات و ترفندهای او در بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانیم.

1: اول از همه، به ما بگویید که چگونه به ایده “الهام بخشیدن به رشد” رسیدید و همه چیز چگونه شروع شد؟

من آن را هنگام اجرای یک وب سایت اسکراب پزشکی درست کردم. مردم شروع به پرسیدن از من کردند که چگونه کارها را در توییتر انجام دادم و غیره. تصمیم گرفتم یک وبلاگ راه اندازی کنم که فکر می کردم راحت تر از پاسخ دادن به ایمیل ها و تماس های تلفنی است. LOL

2: در حالی که ما در مورد تحقیق در مورد تجربه کاری هستیم، در مورد نکات برجسته سفر الهام بخش خود برای تبدیل شدن به یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال به ما بگویید؟

من بیش از 30 سال است که در تجارت روزنامه، ابتدا به عنوان یک طراح گرافیک، سپس به عنوان مشاور بازاریابی/فروشنده هم برای چاپ و هم به صورت آنلاین فعالیت می کنم.

3: با تجربه و مهارت زیاد در بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانه های اجتماعی، اهمیت آنها را برای استارت آپ ها، به ویژه برای استارت آپ های تجارت الکترونیک، چگونه می بینید؟

امروزه مهارت های زیادی برای این امر مورد نیاز است و یادگیری مستمر همراه با تغییر است که با سرعتی سریع اتفاق می افتد. من فکر می کنم بزرگترین مهارت این است که انعطاف پذیر باشید.

4: وقتی متوجه شدید که کمپین شما دارای نرخ تبدیل کمتر از حد متوسط ​​است، چگونه آن را برای بهبود عملکرد بهینه می کنید؟

چیزهای زیادی برای نگاه کردن وجود دارد، گرافیک، مخاطبان هدف و پیام ها. آیا همه آنها به درستی چیده شده اند یا خیر؟ در هر مرحله تغییرات کوچکی ایجاد کنید.

5: بهترین استراتژی شما برای رشد هک چیست؟ چگونه می توانید کسب و کارها را در مدت کوتاهی رشد دهید و آنها را به شرکت های سودآور تبدیل کنید؟

بازاریابی مداوم که به مردم اجازه می دهد بدانند شما در تجارت هستید. بسیاری از مردم زمانی که کارها خیلی شلوغ یا کند است، بازاریابی را متوقف می کنند. شما باید با بازاریابی خود سازگار باشید. می‌توانید پیام‌ها را تغییر دهید، اما برای ادامه کسب‌وکار باید کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید.

6: بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی در حال حاضر معجزه می کند. بازاریابی شبکه های اجتماعی را در آینده چگونه می بینید؟ فکر می کنید روند شبکه های اجتماعی در سال آینده چه خواهد بود؟

فکر می‌کنم بازاریابی دیجیتال می‌تواند رسانه‌های اجتماعی را با پراکندگی‌تر شدن تسخیر کند. آنقدر سریع در حال تغییر است که نمی توان گفت. همین دیروز، ایلان ماسک بیشترین سهم را در توییتر خرید، او می توانست آن را بگیرد و شبکه را تغییر دهد. (من به بهتر شدن اعتقاد دارم!)

7: اینفلوئنسر چه کاری انجام می دهد؟ آیا فرآیندی وجود دارد که کسی بتواند آن را دنبال کند یا فقط شانس است؟

شما باید محتوای عالی را به اشتراک بگذارید، این کار را به طور مداوم انجام دهید، محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید و به مردم احساس خوبی نسبت به خود بدهید. و البته تعهد عامل دیگری است. مردم می خواهند بتوانند با یک اینفلوئنسر درگیر شوند. شما نمی خواهید آنقدر بزرگ باشید که نتوانید با دیگران درگیر شوید. (این باعث نمی شود که آنها احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند!)