منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • مصاحبه با نیکولا رزا، نابغه بازاریابی وابسته

مصاحبه با نیکولا رزا، نابغه بازاریابی وابسته

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
مصاحبه با نیکولا رزا، نابغه بازاریابی وابسته

به قسمت دیگری از برنامه خوش آمدید NOCvoiz. در گفت و گوی امروز شما را معرفی می کنیم نیکولا رزا. او به خاطر نویسندگی آزاد، سئو و بازاریابی وابسته شهرت دارد. او بینش و نکات خود را در مورد وبلاگ نویسی، سئو و بازاریابی وابسته به اشتراک خواهد گذاشت.

1 برای شروع، به ما بگویید چگونه چنین حرفه موفقی را در صنعت دیجیتال شروع کردید؟ چه شد که این حرفه خاص را انتخاب کردید؟ چه کسی شما را برای انتخاب این حرفه تشویق می کند؟

از اینکه من را به این مصاحبه دعوت کردید متشکرم. قطعا افتخار است.

من در سال 2015 بعد از اینکه مادرم بیمار شد و سعی کردم برای نجات جانش از اینترنت پول دربیاورم، بازاریابی اینترنتی را شروع کردم، زیرا برای او خیلی دیر شده بود (او دقیقاً 3 ماه دیگر زنده بود) شکست خوردم، اما بینشی که در طول این مدت به دست آوردم. این اولین تجربه ناموفق در بازاریابی اینترنتی به من کمک کرد تا به حرفه جدید خود در بازاریابی وابسته کمک کنم.

2. مهمترین چیزهایی که برای موفقیت در وبلاگ نویسی و همچنین بازاریابی وابسته باید اجرا کنید چیست؟

اگر می خواهید به عنوان یک معامله گر وابسته موفق شوید، برنامه ریزی بسیار مهم است.

شما باید اهداف وبلاگ نویسی خود را از نزدیک به اهداف شریک خود پیوند دهید. یعنی، اگر می خواهید یک وبلاگ وابسته موفق داشته باشید، پس هر پست وبلاگی که در سایت خود منتشر می کنید باید به هدف شما برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق کمک کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، فقط 2 نوع محتوا برای دریافت در وبلاگ خود نیاز دارید.

اولین، دارای محتوای درآمدزا (بررسی ها و فهرست ها).

به عنوان مثال، این لیست میزبانی Minecraft نمونه بارز پستی است که درآمدی را برای شرکت‌های وابسته فراهم می‌کند و ترافیک گوگل را با قصد مشتری عالی هدایت می‌کند.

برای nikolaroza.com

دومین، محتوایی برای طعمه پیوند دارد. این محتوایی است که حول یک موضوع اطلاعاتی ساخته شده است، هدف از آن گرفتن پیوندها به طور طبیعی و سپس توزیع قدرت به دست آمده در سایت و انتخاب صفحات مهم برای پول است.

به عنوان مثال، راهنمای من برای کلمات قدرتمند فریبنده ای برای پیوندهایی به سایت من است و ببینید چه تعداد لینک از وبلاگ های معتبر قبلا دریافت کرده اید. تمام کلاه سفید بدون نیاز به تماس. و فقط ادامه دارد و ادامه دارد.

فوروارد دامنه ها

هر دو نمونه پست از ابتدا برنامه ریزی شده اند و هر دو در خدمت هدف خاص خود برای وبلاگ من هستند.

این همان چیزی است که شما می گویید باید با یک برنامه به یک وبلاگ نزدیک شوید.

3. بهترین راه برای رشد و تحریک ترافیک ارگانیک در یک وبلاگ جدید چیست؟ برخی از بهترین راه ها برای تبلیغ یک پست وبلاگ جدید چیست؟

بهترین راه برای توسعه یک وبلاگ، تمرکز بر اصول اولیه در سئو است. اولین اصول چیزهایی هستند که همیشه کار می کنند و در سئو محتوا و لینک هستند.

اگر بتوانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و برنامه ای برای انتشار محتوا + حفظ سرعت اتصال مثبت از روز اول داشته باشید، در طول زمان رشد سریع و پایدار ترافیک را تجربه خواهید کرد.

با این حال، اگر نمی توانید هر دو را انجام دهید، زیرا از قبل استرس دارید و ساعات کافی در روز ندارید، ابتدا روی محتوا تمرکز کنید.

صفحات فرود خود را طوری بسازید که شروع به پیر شدن و بالغ شدن کنند و سپس روی تبلیغ آنها تمرکز کنید. این نیز برای کاری که من در شروع کار انجام دادم قابل قبول است، اگرچه کاش می توانستم از همان ابتدا هم تولید محتوا و هم لینک سازی را انجام دهم.

بهترین راه برای تبلیغ یک پست وبلاگ، روشی است که زمان زیادی نمی برد. محبوبیت در توییتر عالی است زیرا نوشتن توییت های متعدد به دلیل محدودیت های شدید شخصیت آنها بسیار آسان است.

می توانید از دوستان وبلاگ نویس خود بخواهید که مهم ترین پست های مربوط به شما را به اشتراک بگذارند. این کار می کند، به شرطی که شما چندین بار پشت سر هم نپرسید. شما نمی خواهید کسی را مزاحم کنید و بی جهت پل ها را بسوزانید.

4. شبکه های اجتماعی نیز نقش بسزایی در تحریک ترافیک و فروش دارند. استراتژی رسانه های اجتماعی شما چیست؟

من در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستم، اما مسئله این است که 95 درصد آنها خودکار هستند. من از Missinglettr و SocialChamp برای برنامه ریزی صدها توییت برای وبلاگ خود و برای دوستان وبلاگ نویسم استفاده می کنم، و سپس به ابزارها اجازه می دهم تا کار را انجام دهند در حالی که روی دیگر جنبه های رشد تجارت شریک، مانند ایجاد محتوا و شبکه سازی تمرکز می کنم.

5. نکاتی برای سئو برای خوانندگان من برای ایجاد سریع وبلاگ جدید وجود دارد؟

علاوه بر توصیه های بالا برای تمرکز بر روی محتوا و لینک ها، یکی دیگر از جواهرات طلایی انتخاب کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالاتر است.

یعنی، شما نمی خواهید وبلاگ نویسی باشید که کلمات کلیدی صف طولانی را هدف قرار می دهد. آنها سودآور نیستند، مدت زمان زیادی طول می کشد تا رتبه بندی شوند (بیشتر از آنچه استادان به شما می گویند، زیرا اکنون همه جایگاه ها رقابتی هستند) و برای به دست آوردن یک استراتژی صف طولانی به صدها پست وبلاگ نیاز دارید.

در عوض، کلمات کلیدی بدنه با سختی متوسط ​​را انتخاب کنید و محتوای عالی در اطراف آنها ایجاد کنید.

از آنجایی که این یک کلمه کلیدی اصلی است، به این معنی است که صدها کلمه کلیدی نزدیک به هم در زیر چتر آن وجود دارد که پست شما تحت آن فهرست می شود.

و هنگامی که صدها کلمه کلیدی دارید در جایی که رقابت می کنید، شانس شما برای رتبه بندی به طور قابل توجهی افزایش می یابد، به خصوص با گذشت زمان که اعتبار دامنه خود را ایجاد می کنید و مستقیماً به صفحه پیوند می دهید.

به یاد داشته باشید که به عنوان یک سئو، ما هرگز نباید یک پرس و جو در هر صفحه را هدف قرار دهیم زیرا این یک استراتژی بازنده است.

در عوض، ما باید کل گروه‌های پرس و جو را هدف قرار دهیم تا ارزشی را که از هر پست در وبلاگ خود می‌گیریم به حداکثر برسانیم.

یک مثال خوب راهنمای من برای کدهای تبلیغاتی Grammarly است. من روی درخواست اولیه “تخفیف گرامرلی” تمرکز می کنم و به دنبال این هستم که سایت من برای چند کیلووات رقابت می کند. و ببینید چقدر ترافیک افزایش یافته است زیرا من به سایت خود فرصت های زیادی برای رتبه بندی و جذب بازدیدکنندگان جدید داده ام.

آمار سئو نیکولا روزا

6. بازخورد بسیار مهم است. آیا می توانید در مورد برخی از راه های مورد علاقه خود برای کسب بازخورد به ما بگویید؟

از 100 راه برای ایجاد بازخورد، من در واقع فقط یکی را توصیه می کنم. این در مورد ایجاد روابط از طریق ایجاد روابط است. ایجاد روابط با سایر وبلاگ نویسان بهترین راه برای برقراری ارتباط طبیعی و مداوم در طول زمان است و راهی کاملا سفید است که هرگز شما را مجازات نخواهد کرد.

حال، چگونه یک رابطه ایجاد کنیم؟ این آسان است. به هر وبلاگ نویس و برندی در جایگاه خود با هدف ارزش افزودن به تجارت آنها نزدیک شوید.

نمونه هایی از ارزش افزوده (که هر کسی می تواند انجام دهد)

  • به اشتراک گذاری مطالب خود در شبکه های اجتماعی؛
  • اظهار نظر در مورد پست های وبلاگ خود؛
  • مشارکت آنها در توییتر، فیس بوک و لینکدین؛
  • پیوندهایی به محتوای آنها بسازید و سپس از طریق ایمیل به آنها اطلاع دهید.

این یک فرآیند طولانی مدت است، اما خوب است زیرا ما در حال ایجاد یک تجارت طولانی مدت هستیم.

و از آنجایی که وقتی تازه یک وبلاگ را راه اندازی می کنید، باید روی محتوا برای 6 ماه اول تمرکز کنید، و در طول این 6 ماه می توانید با وبلاگ نویسان و برندهای دیگر ارتباط برقرار کنید، بنابراین از ماه هفتم شروع کنید، زمانی که بر روی محتوا تمرکز می کنید. به پیوندها، شروع به دریافت درخواست‌های خلاصه و دعوت‌نامه‌های مهمان از بلاگرهایی می‌کنید که در گذشته به آنها کمک کرده‌اید.

بنابراین شما شروع به استفاده کامل از آنها می کنید و نمایه ارتباطات خود را به شیوه یک کلاه سفید رشد می دهید.

7. به نظر شما چه مهارت هایی برای کسب درآمد تمام وقت از بازاریابی وابسته ضروری است؟

اگر می خواهید در بازاریابی وابسته موفق شوید و اگر می خواهید آن را سریع انجام دهید، به 3 مهارت نیاز دارید.

اولین، باید خیلی حسابگر باشی همیشه یک برنامه داشته باشید و همیشه درک عمیقی از این داشته باشید که چرا کاری را انجام می دهید و چرا کار دیگری را انجام نمی دهید.

این مهم ترین مهارت است زیرا تعیین می کند زمان خود را چگونه بگذرانید.

دومین مهارتی که نیاز دارید برون سپاری است. به محض اینکه بتوانید آن را بپردازید، باید کارهای برون سپاری را شروع کنید که باید انجام شوند، اما نیازی نیست که شخصاً انجام دهید، زیرا این روشی برای توسعه وبلاگ است.

و سومو این بیشتر یک ویژگی شخصیتی است تا یک مهارت ناب، شما باید پیگیر باشید. موفقیت شرکای شما معمولاً پس از چند سال کار به دست می آید، بنابراین اگر 6 ماه پیش شروع کرده اید و هنوز یک پنی به دست نیاورده اید، ناامید نشوید.

من آنجا بودم و 2 سال طول کشید تا اولین فروش خود را انجام دهم و فقط چند دلار از آن درآمد داشتم. اما برای من سنگ بنای بود، من هیچ وقت تسلیم نشدم و الان یک بازاریاب تمام وقت هستم و خیلی سریع درآمدم را افزایش می دهم.

8. رسانه های اجتماعی به طور چشمگیری دنیای سئو را تغییر داده اند. آیا در بازاریابی وابسته هم همینطور است؟ چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟

من از رسانه‌های اجتماعی برای فروش استفاده نمی‌کنم، زیرا فکر می‌کنم خیلی شلوغ است و بدون توجه به اینکه چقدر برای آن وقت می‌گذارید، نتایج همیشه در بهترین حالت ضعیف خواهد بود.

در عوض، من از رسانه های اجتماعی برای ایجاد روابط با وبلاگ نویسان دیگر استفاده می کنم، که در طول زمان منجر به پیوندها و پست های مهمان برای من می شود، که به ایجاد ترافیک ارگانیک من در گوگل کمک می کند.

به این ترتیب، فعالیت اجتماعی من به طور غیر مستقیم به تلاش های مشارکتی من کمک می کند. و هیچ زمانی تلف نمی شود.

اتصالات:

نیکولا رزا