
آیا میدانستید که 85% از همه ایمیل ها اسپم هستند؟ با توجه به آمار اسپم ایمیل، 122.33 میلیارد ایمیل ها هر روز ارسال می شوند. در واقع، ایمیلهای هرزنامه روزانه یک روند نزولی از ژوئن 2020 تا ژانویه 2021 نشان میدهند که از 316.39 میلیارد به 122.33 میلیارد. نه تنها این، هرزنامه ایمیل تقریباً برای تجارت هزینه دارد 20.5 میلیارد هر ساله.
مزایای مالی ارسال ایمیل های اسپم نیز بسیار زیاد است که باعث می شود هرزنامه ها انگیزه داشته باشند. در واقع، ارسال کنندگان هرزنامه می توانند درآمد کسب کنند 7000 دلار هر روز از سایت های ایمیل اسپم. اگر فکر می کنید ایمیل های اسپم بی ضرر هستند. دوباره فکر کن 85% سازمانها کلاهبرداریهای فیشینگ را در سال 2021 هدف قرار دادهاند. همچنین شاهد افزایش تصاعدی ایمیلهای مخرب مرتبط با COVID-19 هستیم.
در نتیجه، ارائه دهندگان خدمات ایمیل و ارائه دهندگان امنیت ایمیل، فناوری های امنیتی ایمیل را برای فیلتر کردن ایمیل های اسپم پیاده سازی کرده اند. با این حال، این می تواند علیه تجارت شما کارساز باشد، زیرا ایمیل های قانونی شما نیز ممکن است در پوشه های هرزنامه گیرندگان شما قرار بگیرند. این نه تنها برای بازاریابان و تبلیغکنندگان ناامیدکننده است، بلکه میتواند برای اثربخشی کمپینهای ایمیلی شما نیز مضر باشد.
خوشبختانه راه هایی برای حل این مشکل وجود دارد. اگر شما هم با همین مشکل روبرو هستید و به دنبال راه هایی برای دریافت ایمیل های خود به جای پوشه های اسپم در صندوق ورودی گیرندگان خود هستید، به جای درستی آمده اید.
چرا ایمیل های من اسپم می شوند؟
دلایل زیادی برای اسپم شدن ایمیل های شما وجود دارد. برخی از آنها به شرح زیر است:
- اطلاعات فرستنده اشتباه است
- احراز هویت ضعیف پیکربندی شده است
- کلماتی که باعث اسپم می شوند
- لیست ایمیل ثابت
اکنون که دلایل قرار گرفتن ایمیلهای شما در پوشههای اسپم و اسپم را میدانید، بیایید نحوه جلوگیری از ورود ایمیلها به پوشههای هرزنامه یا هرزنامه را بررسی کنیم.
5 روش موثر برای جلوگیری از ارسال هرزنامه به ایمیل
در اینجا پنج راه اثبات شده برای جلوگیری از ورود ایمیل ها به پوشه های هرزنامه آورده شده است.
1. گم شدن یا نادرست بودن اطلاعات فرستنده
یکی از اولین چیزهایی که فیلترهای هرزنامه به دنبال آن هستند، گم شدن یا نادرست بودن اطلاعات فرستنده است. اگر ایمیل شما یکی از این مشکلات را داشته باشد، احتمالا در یک پوشه اسپم قرار می گیرد. پرچم قرمز دیگر آدرس ایمیل نادرست یا حتی یک آدرس ایمیل گم شده است. مطمئن شوید که لیست ایمیل شما حاوی آدرس های قانونی باشد. این احتمال را کاهش می دهد که ایمیل های شما در پوشه های اسپم قرار بگیرند.
2. کلماتی که باعث ایجاد هرزنامه می شوند
از آنجایی که فیلترهای هرزنامه هر روز پیچیده تر می شوند، اکنون می توانند ایمیل های شما را اسکن کنند، کلمات / عبارات خاصی را شناسایی کنند و ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند. به همین دلیل است که برای کسب و کارها مهم است که کلماتی را که می توانند باعث اسپم شوند و ایمیل های خود را به پوشه های هرزنامه منتقل کنند، بدانند. همچنین الگوهای نقطه گذاری خاصی وجود دارد که می تواند ایمیل شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند.
در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام نوشتن ایمیل های خود به خاطر داشته باشید تا نتوانند به عنوان هرزنامه علامت گذاری شوند.
- از استفاده از تمام حروف بزرگ خودداری کنید
- هرگز از علامت تعجب زیاد استفاده نکنید
- با ایموجی ها زیاده روی نکنید
- قبل از ارسال ایمیل چک املایی و دستور زبان را انجام دهید
نوشتن یک موضوع یا ایمیل با حروف بزرگ می تواند به عنوان یک پرچم قرمز برای فیلترهای هرزنامه و همچنین استفاده از علامت تعجب و ایموجی های زیاد در ایمیل شما باشد. به همین ترتیب، اشتباهات املایی و گرامری به راحتی توسط فیلترهای اسپم شناسایی می شوند. این به این دلیل است که غلط املایی و اشتباهات گرامری می تواند تصوری منفی از برند شما در ذهن مصرف کنندگان ایجاد کند. توصیه می شود قبل از فشار دادن دکمه ارسال ایمیل های خود را بررسی کنید.
3. لیست ایمیل بد
اگر کسبوکاری هستید که به جای ساختن فهرستهای ارگانیک خود، بیشتر به خرید فهرستهای ایمیل متکی است، ممکن است در آب داغ قرار بگیرید. دلیل آن این است که برخی از این لیست های ایمیل بد هستند، در حالی که برخی آدرس های ایمیل قدیمی یا غیر کاربردی دارند. اگر شروع به ارسال ایمیل های انبوه برای همه اعضای لیست ایمیل خود کنید، فیلترهای هرزنامه به راحتی می توانند ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه شناسایی و علامت گذاری کنند.
در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل انجام دهید.
- همیشه قبل از ارسال ایمیل از کاربران اجازه بگیرید.
- از لیست هایی که حاوی تعداد زیادی آدرس ایمیل غیرفعال یا غیرفعال هستند دوری کنید.
- نرخ انصراف را کاهش دهید، زیرا این نیز نشاندهندهای است که فیلترهای هرزنامه قبل از علامتگذاری ایمیلها به عنوان هرزنامه به آن نگاه میکنند.
- سطوح بسیار پایین باز کردن ایمیلها به ISPها میگویند که شما ایمیلهایی را ارسال میکنید که کاربران نمیخواهند دریافت کنند یا علاقهای به آن ندارند، که میتواند باعث ایجاد فیلتر هرزنامه شود.
- درست مانند نرخ ترک تحصیل، نرخ تعامل پایین ایمیلها میتواند سیگنالی را به فیلترهای هرزنامه ارسال کند که لیست ممکن است بد باشد.
4. پیوند به وب سایت های مشکوک
چه ایمیل شما حاوی پیوندهایی به وبسایتهای مشکوک باشد یا از لینکهای گمراهکننده استفاده کند، فیلترهای هرزنامه میتوانند با برچسب زدن ایمیلهایتان به عنوان هرزنامه، شما را جریمه کنند. فرض کنید ایمیل شما حاوی پیوندی به وب سایتی است که درگیر فعالیت های مخرب یا مشکوک است، مانند میزبانی نرم افزارهای مخرب یا نقض حق نسخه برداری؛ توسط ارتباط، ایمیل شما را نیز به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کند.
علاوه بر این، اگر ایمیل شما حاوی پیوندی است که پیوند شکسته بین نمایشگر و URL مقصد را نشان میدهد، ممکن است فیلترهای هرزنامه را به شما هشدار دهد و ایمیلهایتان را به پوشههای هرزنامه هدایت کنید. هر بار که پیوندی را به ایمیل خود اضافه می کنید، مطمئن شوید که نشانی اینترنتی نمایش و مقصد یکسان است و وب سایتی که به آن پیوند می دهید درگیر هیچ گونه فعالیت تاریکی نباشد.
5. تصاویر بیش از حد
آخرین اما مطمئناً کم اهمیت ترین تصاویر هستند. درست مانند ایموجی ها و شخصیت های عالی، استفاده از تصاویر زیاد می تواند ایمیل های شما را به پوشه های هرزنامه تبدیل کند. بله، اگر ایمیل های شما بیشتر از متن حاوی تصاویر باشد، ممکن است ایمیل های شما به عنوان هرزنامه علامت گذاری شوند. استفاده از یک تصویر بزرگ بدون متن نیز می تواند باعث ایجاد هرزنامه شود. به شدت توصیه می شود که تعداد تصاویر ایمیل های خود را کم نگه دارید. حتی اگر از تصاویر بزرگ استفاده می کنید، مطمئن شوید که این تصاویر حاوی متن نیز هستند. تصاویر بدون متن می توانند به فیلترهای هرزنامه بگویند که ایمیل شما ممکن است هرزنامه باشد.
چگونه از ورود ایمیل ها به پوشه اسپم جلوگیری می کنید؟ آن را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.